RSS Feed Link
 
 
 
 
 

Sveže

 
 
To mesto poganja Blogger. Kaj pa tvoje? Si še v srednjem veku?
si.blogs
SlovenskiBlogi
Blogorola
 
 

O balonarjih, ki to niso Večna povezava.

Drugačen pogled na Domovino – Znova sem imela tiste dni

Ob besedi balonar marsikdo pomisli na kos oblačila ali pa na v nebo vpijoče nadležno, vendar na vso srečo izredno redko kožno bolezen, le malokdo pa se zaveda, da ta beseda označuje tudi za sodobno družbo zelo pomemben poklic.

Govorila sem z Vintiagom Bumbumflugijem, balonarjem, ki ne pozna meja.

Lažnivci: »Kakšen je vaš tipični delovni dan?«

Vintiago Bumbumflugi: »Poln vročega zraka, hahahahaha!«

L: »Tudi, če zaprete pipico? Hihihi…?«

VB: »Potem šele je vroč, hahahahaha!«

L: »Torej preživite večino dneva v oblakih?«

VB: »Kakor kdaj. Včasih tri škatle, včasih pa le pol – odvisno od tega, koliko strank pride.«

L: »Škatle? Gotovo mislite košare, kajne?«

VB: »To, kar jaz kadim, je po navadi v škatlah, takih majhnih, žepnih, šikanih, s pokrovom…«

L: »Koliko strank pa imate tako v povprečju v enem mesecu?«

VB: »Ja to boste pa morala vprašat v parlamentu. Tisti strici in tete tam se toliko kregajo, da je vsak dan kaka nova.«

L: »Mislila sem na vaše stranke, na tiste, ki jih z balonom peljete na panoramski polet.«

VB: »Ja tiste so pa druga pesem. Tistih je uradno le kakih pet ali šest mesečno, neuradno pa okrog petdeset, največ pa kakih dvesto.«

L: »Uradno? Neuradno? Od kod taka razlika v številu?«

VB: »Ja vseh računov pa res ne izdam, saj nisem izdajalec, hahahahahahaha!«

L: »Za poklic vas je navdušil vas oče?«

VB: »To vam je on povedal? Res me je čevljarstvo začelo zanimati, ko sem videl očeta pri delu.«

L: »Čevljarstvo? Potem niste poklicni balonar?«

VB: »Samo malo, gospa, kakšen balonar? Kaj vas spominjam na plašč? Se norčujete iz moje lepo grajene telesnosti? Prvo kot prvo – to ni moj poklic, to je moj hobi. Drugič, jaz nisem noben balonar, sem toplozračni mezosferski sprehajalec – amater! In tretjič, moj zdravnik mi je zatrdil, da imam idealno telesno težo, poleg tega se brez posebnih težav vsak dan vsaj petkrat dvignem na višino, o kateri lahko vi le sanjate!«

L: »Jaz se vam iskreno opravičujem – kot kaže, sem bila napačno informirana. Meni je bilo rečeno, da ste poklicni balonar. Tisočkrat oprostite!«

VB: »Tisočkrat!? Kaj mislite, da imam cel dan čas? Lepo vas prosim! Tu me nekaj integrirate, mene pa stranke čakajo!«

S tem manjšim nesporazumom sva z gospodom Bumbumflugijem zaključila zelo ploden pogovor in se poslovila. Žal nisem imela priložnosti videti, kako mezosferski sprehod dejansko poteka, a vse leto je še pred menoj, zato bom to gotovo preizkusila kdaj drugič (in zavoljo kratkega stika z mojim tokratnim gostom kje drugje).

Kot kaže, se letni čas balonskih poletov znova prebuja in tudi mnogi – poklicni in nepoklicni – toplozračni mezosferski prevozniki so svojo opremo že odkonzervirali, jo pripravili za uporabo in po dolgi zimi že zakrpali prenekatero luknjo v svojih napravah, zato vam panoramski ogled domačega kraja toplo priporočam, zlasti tam, kjer je to mogoče. Naj vas pospremim s klasičnim balonarskim pozdravom, ki sem se ga naučila od mojega sogovornika: »Beži, nadležna kura babja!«

Glu Pačapapou Glu Pačapapou (biografija)


Večna povezava.   Objavljeno



 
 
 
 

Specialnetete

 
 
Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS! [Valid Atom 1.0] © 1994-2008 Matija Lah & Tilen Ivič & Benjamin Lesjak Opozorilo