RSS Feed Link
 
 
 
 
 

Sveže

 
 
To mesto poganja Blogger. Kaj pa tvoje? Si še v srednjem veku?
si.blogs
SlovenskiBlogi
Blogorola
 
 

Gradnja tunela ušla iz rok Večna povezava.

Odgovorni zanikajo odgovornost – Pristojni oporekajo pristojnost – Očitno zavračanje očitkov – Preusmerjanje prozornosti ne bo obrodilo sadov

Ravna njiva pri Ländavy, včeraj – Od našega dopisnika iz Beograda smo prejeli obvestilo, da nam žal ne more povedati prav nič o dogodku v Ravni njivi in naj se obrnemo na njegovega kolego, našega dopisnika iz Ländavy. To smo tudi storili in ta nam je odgovoril.

Na odseku kombinacije avtoceste, železniške proge, letališke steze in plovnega kanala, ki naj bi Ravno njivo po desetletjih lakote in kužnih bolezni končno povezala z Domovino feferonov, je pred dnevi niz incidentov, ki so sicer sonca vajeno Ravno njivo skoraj v celoti in za vse večne čase zasenčili, dosegel svoj vrhunec.

Sodu je dno izbila kaplja čez rob, ko je pred dnevi pristojni tržni inšpektor, specialist za tako imenovane sindikalne točilnice, med rednim pregledom pri zobozdravniku po naključju naletel na bankovec, na katerega je bil z otroško roko narisan podpis guvernante Evropske nerodne banke. Inšpektor je o najdbi nemudoma obvestil policijo in do večera so zoper vse osumljence skupaj z njihovimi sorodniki do vključno tretjega kolena v rahlo poševni vrsti odredili pripor.

Čeprav se je že do jutra izkazalo, da z bankovcem pravzaprav ni prav nič narobe, pa je bilo tedaj za osumljence že prepozno, saj je uspelo policistom iz prepletajočih se pripovedi osumljencev sestaviti grozljivo zgodbo, ki je bila nazadnje zadostna podlaga za neomejeno podaljšanje pripora in v kateri so vprašani razkrili, kako so v minulih nekaj tednih davkoplačevalce naše domovine prikrajšali za več milijard evrov proračunskega denarja.

Uradno naj bi se na omenjenem avtocestno-železniško-letališko-pristaniškem objektu izvajala gradnja tunela, osumljenci pa so policistom priznali, da so neuradno vse od pričetka gradnje skupaj z vlado neimenovane države aktivno sodelovali v akciji mazanja denarja in prekupčevanja s kruhom, mlekom in majonezo.

Z Ministrstva za premet brez veze so nam v uradni noti sporočili, da zavračajo očitke in svojo domnevno odgovornost, saj naj bi gradnja multicestualnega odseka potekala povsem v skladu s predpisi. Ti spričo specifike naravnega okolja Ravne gore v takšnih in podobnih primerih dovoljujejo predhodno izgradnjo ustrezne geološke bariere, ki gradnjo tunela v prvi vrsti sploh omogoči. Tako se nad predmestjem Ravne njive že od oktobra lani postopoma dviga tako imenovana Črešnova gora, med domačini znana tudi kot K-8, ti pa so nam zaupali celo to, da nameravajo trije okoliški kmetje na impozantnem devettisočaku gojiti posebno vrsto čaja in jetije, za kar so že pridobili vsa potrebna dovoljenja.

Kraj si je ogledal tudi naš dopisnik, ki ga je navdušila predvsem porazna urbanistična zasnova kraja ter dejstvo, da bo gradnja gore, kot kaže, že v naslednjih dneh dohitela in morda celo prehitela gradnjo tunela, v katerem je med drugim predvideno zadnje čase zelo popularno križišče s krožnim prometom, železniška postaja z multipleksom, letališki kontrolni stolp in seveda marina, namenjena privezu do tri tisoč jaht z razgledom v permanentno nočno nebo.

Obenem z nastajanjem svojevrstnega kraškega pojava v za to ne ravno avtohtonem okolju pa se tudi nam v uredništvu poraja kar nekaj vprašanj.

 

Kje sta kruh in mleko?

Z Urada za varstvo prešuštnikov so nam sporočili, da sta tako mleko kot kruh že na poti v Cambosóle v Franciji, kjer pripravljajo mlečno-krušno zakusko za veterinarje napada na Noro Mandijo. Vabljeni!

 

In majoneza?

Majonezi je namenjena drugačna usoda, dodajajo na Uradu, saj nameravajo v podjetju Hollaoil z njo testirati Islandsko-Albanski naftovod, katerega gradnja naj bi se pričela čez slabe pol ure. Vzklikajmo!

 

Medtem ko osumljenci gnijejo v priporu, se lahko mi, a tudi vi, predragi bralci in cenene bralke, mirno ozremo v širno nebo nad nami in se vprašamo, komu na čast.

Žarko Masslo Žarko Masslo (biografija)


Večna povezava.   Objavljeno



 
 
 
 

Specialnetete

 
 
Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS! [Valid Atom 1.0] © 1994-2008 Matija Lah & Tilen Ivič & Benjamin Lesjak Opozorilo