RSS Feed Link
 
 
 
 
 

Sveže

 
 
To mesto poganja Blogger. Kaj pa tvoje? Si še v srednjem veku?
si.blogs
SlovenskiBlogi
Blogorola
 
 

Svet je tu za potovanja! Večna povezava.

Tu pa je tudi za nova spoznanja!

Ah, te turistične agencije. Ah, te njihove brošure! Tako barvite, tako slikovite, tako sijoče – sijajne! Tako prijetne za oko, a tudi za rokó. Sem listal tako en dan en prospekt, so v njem se smehljali veseli obrazi, sproščeni in srečni, res vsi nasmejani, celo moj obraz je v radosti sijal.

Ta svet je najlepši – tako govoré – ko sneg ga prekrije, ko vse okrog nas je čarobni lesket. V kristalno odejo so ceste zavite in travniki, njive pod snegom so skrite. Očesu ponuja nezemski razgled. Meni – iskreno – bolj všeč je pomlad. Cvetoča, brsteča, zelena in sončna – takšna je Zemlja, ki jaz jo imam rad.

Zatorej prelistam na druge strani, na tiste, s katerih se Sonce smeji. Kjer tla so rumenkasta, mehka in topla, da bos se brezskrbno sprehodim prek' njih. Moj sen, to je morje: prostrano in toplo, v valovih se ves moj nemir izgubi. V snegu in ledu si res ne predstavljam, da kaj tako lepega kdaj se zgodi.

Zazrem se tako v neskončno modrino, v obraze, ki sijejo srečni, sproščeni, naenkrat začutim, da sem uročen.

V naslednjem trenutku letalo pristaja, v šoku le stežka razumem, kje sem. Šele z novim jutrom se um mi zbistri, da spomnim počasi se svoje poti. So mi svetovali, naj zimi utečem, naj soncu naproti se raje podam. Kaj drugega, naj bi le, kot da se strinjam, odvrnil, vas vprašam tu in sedaj.

Tako sem v resnici lahko se prav kmalu sprehodil po plaži prav dol do morjá. Z veseljem sem toplim valovom dovolil, da z mene odplaknejo strah, skrb in ból, presrečen sem k soncu obrnil telo, toplote v njem zame nikdár ni dovolj. Kar mnogim pomenita London, Pariz, to dajeta meni le Ibb in Ta'izz.

Nato jo zagledam: čarobno, skrivnostno, vabeče smehlja se, a vendar krepostno. Počasi se ziblje, ko bliže prihaja, in moje srce že prav divje razgraja. Ob meni se ustavi in vpraša če z njo sprehodil bi se po obali, če njej bi dovôlil, da spremlja me, ko odpotujem v Ad Dali.

Le kaj naj odvrnem drugega, kot da se le strinjam v celoti. Takrat šele njen nasmeh zažari v neizmerno popolni lepoti! Od drugih stvari nikdar več ne bo kakšna tolíko pomembna, ne morem brez tebe, deklica draga, ti si preprosto iz Jemna.

Nadebudni mladi avtor Nadebudni mladi avtor (biografija)


Večna povezava.   Objavljeno



 
 
 
 

Specialnetete

 
 
Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS! [Valid Atom 1.0] © 1994-2008 Matija Lah & Tilen Ivič & Benjamin Lesjak Opozorilo