RSS Feed Link
 
 
 
 
 

Sveže

 
 
To mesto poganja Blogger. Kaj pa tvoje? Si še v srednjem veku?
si.blogs
SlovenskiBlogi
Blogorola
 
 

Sobarica našla rjuho Večna povezava.

Včeraj po pomoti nismo objavili novice, ki smo jo prejeli v zapečateni kuverti od znanega lokalnega pisemskega terorista. To pomoto danes odpravljamo in poudarjamo, da je sobarica res našla rjuho, kakor nismo zapisali. Več o tem v naslednjem odstavku.

 

Naslednji odstavek

»Vstopila sem v sobo, kot običajno vstopim in to je vedno nenasilno,« je našemu dopisnemu teroristu priznala naša sogovornica. »Vse sem pospravila, tako kot znam, da je prav. Potem sem pofenala kopalnico in to je to. Pa brisače sem tudi vzela. Najprej sem jih vrgla na tla, da so postale umazane.«

Direktor nadstropja je kasneje vse navedbe zanikal: »Ni vstopila v sobo, kot običajno ne vstopi in to ni vedno nenasilno. Ničesar ni pospravila, tako kot ne zna, da ni prav. Potem ni pofenala kopalnice in to ni to. Pa brisač tudi ni vzela. Najprej jih ni vrgla na tla, da niso postale umazane.« O tem smo govorili še z našim hišnim psihologom, vendar nam je žal zmanjkalo črnila, zato bomo eksplozivni intervju z njim objavili v naslednjem prispevku.

 

Naslednji prispevek

Lažnivci: »Stvari se zadnje čase tako hitro odvijajo. Kakšni so vaši občutki?«

Hišni psihiater: »Moji občutki? Nisem se še poglobil vanje.«

L: »Če vam damo na razpolago nekaj trenutkov, se boste lahko poglobili?«

HP: »Velja, vendar ničesar ne obljubljam, saj mi s področja odvijanja manjka precej izkušenj.«

(Čas teče.)

L: »Ste imeli dovolj časa?«

HP: »Sem.«

L: »In?«

HP: »Hja, prišel sem do raznih zaključkov.«

L: »Bomo…?«

HP: »Ko me boste nehali prekinjati, bom vse razložil…!«

 

Brez prekinjanja

HP: »Od kod želja Violente Vsekajeve postati sobarica? Je bila to želja, potreba ali preprosto edina možnost tujke, da kljub diplomi iz fizike in magisteriju iz farmakologije pri Nas dobi službo? Kako je navsezadnje pristala prav v tem hotelu? Prav v tem nadstropju, kjer vlada direktor, znan po tem, da zanika prav vsako stvar? In kaj je s tem 'fenanjem' kopalnice? Mar s tem tam dosežejo ustrezno raven higiene? Očitno ne, če temu sledi metanje brisač na tla, kjer se umažejo, ali pač? In kako to, da brisače niso že bile na tleh? Je mogoče, da sploh niso bile umazane? Je mogoče, da jih gost sploh ni uporabljal? Je navsezadnje mogoče, da je bila soba prazna? Da sploh nihče ni uporabljal ne postelje, ne kopalnice, ne brisač, niti razmeroma svežega zraka, ki so ga razne fizikalne zakonitosti, o katerih bi nam sobarica s svojim arzenalom znanja z ustreznih področij lahko péla pesmice? Kaj se je pravzaprav v resnici dejansko zgodilo? Se v tej skrivnostni sobi skriva neka nam skrita skrivnost? Ali pa je ta soba ena tistih povsem navadnih sobá, kjer se nikoli nič posebnega ne pripeti? Kjer se kvečjemu odvijajo popolnoma vsakodnevne zadeve? Kjer ni niti trohice skrivnostnega? Kjer je edina skrivnost, ko se mi sprašujemo, ali je mogoče kaj skrivnostnega na njej ali ne? Kako se spopasti s tako množico vprašanj? S katere strani pričeti? Kje je sploh ta rjuha? Je mogoče skrivnost v rjuhi? Je skrivnost to, da rjuhe sploh ni?«

L: »Kup vprašanj vi, spoštovani hišni psiholog, imenujete razni zaključki?«

HP: »Vi ne?«

L: »Zdaj nam je žal, da vas nismo prekinili.«

 

Intermezzo

Društvo ljubiteljev Lažnivcev namerava v prihodnjem mesecu organizirati izlet za manjšo množico oseb na skrivnostno lokacijo, v prijeten hotel, kjer za higieno v sobah skrbi izurjena ekipa fizikov, specializiranih v farmakologiji. Prijave sprejemamo.

 

Epi…

Ha ha!

…log

Pa smo na koncu. Mi s pisanjem, vi z živci.

Sedmerec Brez Vratarja Sedmerec Brez Vratarja (biografija) et al.


Večna povezava.   Objavljeno



 
 
 
 

Specialnetete

 
 
Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS! [Valid Atom 1.0] © 1994-2008 Matija Lah & Tilen Ivič & Benjamin Lesjak Opozorilo