RSS Feed Link
 
 
 
 
 

Sveže

 
 
To mesto poganja Blogger. Kaj pa tvoje? Si še v srednjem veku?
si.blogs
SlovenskiBlogi
Blogorola
 
 

Modre misli za težke trenutke Večna povezava.

Dovolite mi, da vaše utrujene misli v teh težkih časih preusmerim na nekatere manj znane modrosti

Izven prostega časa po nekaj ur vsak tretji petek tudi jaz, finančni svetovalec Lažnivcev, nastopam v vlogi predsednika. Predsedujem Komisiji za nadaljevanje emancipacije dokazanih lepotic (KNEDL). Moja občasna funkcija in dejstvo, da so mi zlobni sodelavci pred tedni med mojim dremežem spraznili službeno denarnico, mi dajeta absolutno pravico in dolžnost, da z vami delim modrosti, ki smo jih v komisiji v ustvarjalnem vzdušju pridelali čez to poletje:

– 450 nm

– marica

– hematom

– Stilton

– balaenoptera musculus

– bakrov (II) sulfat pentahidrat

V dvomu ste vljudno vabljeni, da me podrobneje povprašate o razlogih za, proti ali vzdržan glede navedenih modrosti. Moja telefonska številka je sestavljena iz števk 0, 1, 2, 4, 5, 6, 7 in 9.

Načrtujemo, da bomo pričujočo maso modrih misli izdali tudi v obliki knjižne uspešnice. Izdana bo v zbirki Čtivo za čepenje nad keramično kotanjo.

Žarko Masslo Žarko Masslo (biografija)


Večna povezava.   Objavljeno



 
 
 
 

Specialnetete

 
 
Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS! [Valid Atom 1.0] © 1994-2008 Matija Lah & Tilen Ivič & Benjamin Lesjak Opozorilo