RSS Feed Link
 
 
 
 
 

Sveže

 
 
To mesto poganja Blogger. Kaj pa tvoje? Si še v srednjem veku?
si.blogs
SlovenskiBlogi
Blogorola
 
 

V glavi sem našla red Večna povezava.

Dragi dnevnik,

Zdaj sem koncno dojela. Vse, kar je do zdaj povedal in napisal, je prišlo iz srca. Najprej sem mislila, da so neki Zulu bobni, a zdaj sem popolnoma prepricana, da je prišlo iz srca. Poglobila sem se in se mi je posvetilo, da je res iz srca. Vsekakor na diskoveriju nikoli ni bilo nic o takih ritmih. Ni bilo sinkopirano. Na diskoveriju pa res ne.

Ko sem mu o tem govorila, je rekel, da sem pravilno ugotovila. Bilo je iz srca in to iz njegovega. Ba-bun, ba-bun, ba-bun, ba-bun. Skoraj tako kot kartun netvork. Ba-buuun!

Sva se resno pogovorila. Potem pa me je streslo. Hudo. Kako pa naj jaz spravim kaj takega iz sebe? Iz srca!? Se bom morala potrudit. In se bom! Se-bom! Se-bom! Se-bom! Se-Booom!

Tako, zdaj pa le še shr


Večna povezava.   Objavljeno



 
 
 
 

Specialnetete

 
 
Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS! [Valid Atom 1.0] © 1994-2008 Matija Lah & Tilen Ivič & Benjamin Lesjak Opozorilo