RSS Feed Link
 
 
 
 
 

Sveže

 
 
To mesto poganja Blogger. Kaj pa tvoje? Si še v srednjem veku?
si.blogs
SlovenskiBlogi
Blogorola
 
 

Pomagaj mi! Večna povezava.

Dragi dnevnik,

Očitno je bilo zadnjič nekaj l9378zt984hf, pa sem bila prepričana, da bo kiej98u48ju7273. Hudo. Nisem se še prav naučila delat s tem novim blogomatom. Mislim, krneki mi dogaja.

Sem klicala Šimija, pa se je nekaj zezal, zato sem mu prekinila. Me bo že poklical nazaj, kaj pa misli, da je. Itak je zadnjič že Gvido ugotovil, da se tale tip mal preveč zeza. Zdaj ravno spet kao-slutim, da bo nekaj počlo. Me je prav strah, da se bom spet osramotila pred vesoljno publiko. Mislim, sejvanje bi pa menda ja lahko že znala pri teh letih. Hudo!

Ej, zdej mi je ravno bila huda slutnja.

Pa zgleda, da je bil lažni alarm. Se mi zdi, da bo vse o980384uihzz0


Večna povezava.   Objavljeno



 
 
 
 

Specialnetete

 
 
Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS! [Valid Atom 1.0] © 1994-2008 Matija Lah & Tilen Ivič & Benjamin Lesjak Opozorilo