RSS Feed Link
 
 
 
 
 

Sveže

 
 
To mesto poganja Blogger. Kaj pa tvoje? Si še v srednjem veku?
si.blogs
SlovenskiBlogi
Blogorola
 
 

Razplet katastrofe v Malem mistu Večna povezava.

Prepotili smo se do 3. dela članka – Naša Glu ostaja pretresena, a trdno prepričana, da sme nadaljevati terapijo z Glonoinom – Lenko pripravlja goveji kolaž

Brez obotavljanja preberite prejšnji del, če ga še niste, saj bo na koncu KVIZ!

 

»Moja žena se je z vami pogovarjala mimo mene…«

»…in tako njenih besed ne morem spoznati za resnične, ker glede tega, kar vam je povedala, ne morem dati objektivnega komentarja. Jaz namreč nisem dovolj osveščen o tem, kaj vam je v pogovoru povedala, torej ne morem njenih besed ne potrditi, ne zanikati, niti vam ne morem ponuditi pijače, ker je vzela ključe od biféja.«

Prav imate, gospod Pesko Lom, vaša žena je res govorila mimo vas. Si lahko predstavljate, kako bi naš pogovor potekal, če bi se pogovarjali skozi vas, ali kako bi bilo, če bi govorila čez vas ali pod vami. Povem vam, spoštljivi gospod, bilo bi grozno. Tako je bil pogovor mimo vas edina rešitev. Kar se pa tiče vaše uniformiranosti o tem, kaj počne vaša žena, in s tem problem vaše odjektivnosti in zmožnosti za komandiranje njenih besed, pa naj vam povemo, da se o tem ne želimo pogovarjati, ker ta srajca ne sodi k tem hlačam. Nočemo biti žaljivi, a Resnica mora priti na dan.

Tretji (skrivnostni?) krajan Ravnega peska je njuna udomačena sramna uš Pika. O njej krožijo mnoge govorice. Nekatere med njimi sežejo tudi v zelo visoke družabne kroge v mnogih državah Sveta. Pravijo, da je bila v kočljivih položajih že s premnogimi bolj ali manj pomembnimi danes nekulturnimi delavci, ko so ti še bili vsaj za trohico kulturni. Tudi njena sedanja lastnika in skrbnika, tako rekoč krušna starša, sta se z njo prvič srečala v postelji.

 

»Nekaj me je pikalo okoli riti, pogledal sem, kaj za vraga to je, in najprej nisem nič videl.«

»V vsej tisti naglici in nevednosti, kaj se dogaja z menoj sem najprej pomislil na to, da sem se kolesarskega maratona udeležil na napol udomačenem ježu. Odhitel sem v kopalnico, da bi se pod lučjo natančneje pregledal in poskušal ježka osvoboditi. Nekako sem se zvil na tleh kopalnice, da sem videl skeleče mesto v vsej svoji razsežnosti. Takoj sem ugotovil, kaj mi povzroča takšne težave, da mi stojijo lasje pokonci. In imel sem kaj videti! Prav na sredini bolečega področja je vame zijala široka, temna odprtina in na njenem ustju sem opazil majhno bitjece, ki je s svojimi majhnimi gledalo naravnost v moje presenečene oči, ki do takrat še niso videle česa tako frapirajočega, kot je majhna in zvedava živalca z inteligenco bolhe in prefinjenostjo amebe. Hotel sem jo že zmečkati med prsti, pa me je tako milo gledala, da sem jo raje vzel na dlan in jo tekel pokazat Dajmimiri. Tudi njej…«

»Da, tudi meni je ta majhna ljubica takoj pri rasla k srcu,« gospoda Loma prekine njegova gospa. »Tako srčkana in živahna je bila na njegovi roki. Kar obdržala sva jo.«

»In ker me je s pikanjem opozorila nase, sva jo poimenovala Pika,« zaključi gospod Lom.

Zgornji Ravni pesek ob Bistrem potoku je prav gotovo eden bolj nenavadnih krajev v Domovini in to pravimo tudi mi, ki smo sicer vajeni vseh vrst posebnosti v vseh možnih in nemožnih oblikah, vseh velikosti, barv in modelov. Saj veste, ne? Norost vsaj dveh Ravnopeščanov pa je takisto najboljši dokaz za to, da jim nismo dolžni nikakršnega opravičila, ne glede na to, da smo ustanovitelja kraja iz Kjepa Vetrpiha preimenovali v Tomija Đerija, letnico ustanovitve pa zgrešili za 131 let.

Ah, porečete, kaj pa je to spletnemu mestu s slovesom lovca, ribiča in piar-ovce. Če smo popolnoma iskreni, prav nič, ravno to pa je tudi vse. Naše mnenje o vsem, kar smo o Ravnem pesku spoznali v tej raziskavi in med prepiranjem glede naših in njihovih napak, je konec koncev, a ne nazadnje le to, da sta zakonca Lom navadni ušivi opici.

Aja, da ne pozabim na kviz:

Kateri vlak ima zamudo?

Krohotanje vešč iz zasede.

Kalna voda izganja zapeko.

Konec veselja Irenine zadnjice.

Kositrni vojaki interpretirajo znake.

Kilave vlačuge izvajajo zaroto.

Krepka veverica izdeluje zavihke.

Krotkega vola igraje zakoljem.

Karantena v igvanodonovi zibelki.

Sedmerec Brez Vratarja Sedmerec Brez Vratarja (biografija)


Večna povezava.   Objavljeno



 
 
 
 

Specialnetete

 
 
Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS! [Valid Atom 1.0] © 1994-2008 Matija Lah & Tilen Ivič & Benjamin Lesjak Opozorilo